Clearing my head, getting rid of you

Dear Barry,

Nu är det snart dags för mig att säga godnatt. Jag har haft en jätte dålig dag igår, det har varit miserabelt. Usch... Fast alla måste ha en dålig dag nån gång, och igår sa ödet att det var min tur.
Jäkla ÖDE.

Har fixat lite ny musik till moí :) Det ska bli kul att lyssna på. Annars vad har jag gjort? Jag har chattat med Lina <3
och Alexander <3. Det var kul, Isak ville nått också men jag vet inte.
Jag vet inte riktigt vad jag skriva, ingen fantasi idag.
Men jag kan lägga upp nåra bilder :)





Men idag har LINA <3 varit hemma hos mig :) Vi skulle baka kola, men det blev lite misslyckat :P så det fick bli klubbor :D instead! Dom blev supermegajätteGODA!
Smaka på den :P
Imorgon börjar man 9:45 och slutar 14:20. En bra dag i mina ögon :)
Jag saknar redan mig själv :p och såklart Linis! Vi ska ha dom där morgonrockarna :) OCH pyjamasarna med näsan!

Sincerly,
Barry

Kommentarer
Postat av: malin

hah, sexiga bilder ;)

2009-01-26 @ 21:42:27
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0