Everyone's got a story to tell

Dear Barry,

Jag har nästan precis kommit igenom dörren och ut ur duschen från min lilla promenad. Fast det blev inte en promenad, jag skull lämna Freds blommor, men han var som vanligt inte hemma... Så jag lämnade mina saker hemma och sprang, bara av en impuls. Det var väldigt härligt, jag sprang ungefär 3 km.
Aisling tyckte att julkalendern var bra, men att den var lite läskig ibland. Vad tycker ni?
Själv har jag inte sett den så jag kan inte riktigt säga nått :)
Julia åkte hem för en halvtimme sen, hon är så söt den lilla! Hon och Aisling är jätte roliga tillsammans!

Ja Lina, det betyder : Vi åker nästan aldrig tillsammans. Men du visste det bara för att du förhörde mig, din lilla rackare :P Tack för hjälpen förresten!
Nej, nu är det dags för mig att lubba framför Tv:n. Ugly betty följt av Desperate Housewives :)


Sincerly,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0