Hit all the stupid and poke them in the eye...

Dear Barry,

Ja, rubriken säger allt. Eller nej det gör den inte, för jag är så jävla arg så det finns inte. Ursäkta att jag svär, men jag vet inte hur jag ska formulera min ilska!!
Idag började vi med en kör repetition med år 6 och 7. Det var tråkigt och långt (1½ h), dessutom så gillar jag inte den musikläraren... Hon är jobbig, och så ger hon inte någon kritik. Bara beröm, även om det låter skitfalskt och vi sjunker som bara den. Kul or not.

Jag och Lina gick sedan och åt, mums... För att åtminstone försöka få tillbaka matlusten var vi ju tvungna att gå till Drottninggatan för att äta lite gött : ) Blueberries with vanilla :P Det var uppfriskande att gå och prata med någon i skolan som man kan ha en vettig konversation med. Jag och Lina samtycker, mycket  bra :p Haha, vi sa en massa roliga saker, och den där jackan.... Låt oss inte tala om den.
Sen var det samling igen i skolan, lite kort information och några borrpauser. Mitt IZOO (ett spel som är väldigt populärt) spelades av mig, samtidigt som Lina oh jag blev attackerade och omringade, kommentarer som "vart var ni" flög omkring i luften. Jag orkarde inte svara så jag spelade spel istället. Sen försökte Lina visa mig den mystiska KillTjejen.
Nu har jag äntligen kommit hem från träningen som var helt okej, vi finslipade på en grej nästan hela träningen och jag blev irriterad för att en sak som jag ej bör nämna var EXTREMT jobbig.

Nej, nu är det dags för mig att sluta flödeskriva. I'm off to bed :)

Sincerly,
Barry

Hehe, en snigel?
 
Sötisar:


(bilderna är från google)
Jag hade tråkigt...

Kommentarer
Postat av: F <3

Men jag undrade i alla fall bara var ni varit, det var inge mer med det faktiskt. Ville bara veta om ni gjort något kul <3 puss

2008-12-11 @ 12:18:31
Postat av: Cissi

Hihi, jag menade inte illa :)

Var du sjuk idag Fisk? <3

2008-12-11 @ 19:00:34
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0