Life is going too fast

Dear Barry,

Jag har märkt att jag skriver lite för fort, och då blir det massa fel och då blir det jobbigt. + att det tar längre tid eftersom man måste gå tillbaks och ändra... Fast det är ju bättre att jag skriver och att det tar längre tid än att jag inte skriver alls. Eller?
Jag har gjort engelska läxan alldeles nyss, och jag ska snart gå ut på en promenad. Då ska jag hämta lite saker och så. Idag skulle vi egentligen ha haft ett svenska prov, men vår vikarie hde inte med sig provet och då kan man ju inte ha provet :P Så det blev flyttat till imorgon. Jag (och de andra i franska gruppen) hade franska diagnos idag och jag tror att det gick bra. Jag börjar bli bra på franska nu! Fast det är i och för sig Fredrikas förtjänst :)
Nous n'allons presque jamias tous ensemble
Klura på den ni :P

Jag har hört att de flesta i min klass tyckte att årets julkalender var ganska dålig, men det kanske inte dom små tycker. Jag ska fråga min lillasyster. Fast inte nu, hon leker med sin kompis Julia. De sjunger Thriller och Best of Both Worlds. Mycket högt dessutom. De är så söta :)
Jag hade bestämt mig för att baka pepparkakor och att städa mitt rum idag, men jag tror att jag får slopa åtminstone en av ideerna. För jag orkar inte, och dessutom måste jag plugga till det sista provet! Matten! Help me... Nej men jag ska klara det, jag ska klara det.
Jag kände mig stendum idag på matten, både Lina och Sandra ba: Jo men om du tar den här gånger den här så blir det 14x och den blir också upphöjt till två och sen plussar du... Blahblahblah.
Hehe, kanske inte just så, men jag tror ni fattar. Great, jag kommer att faila matten så hårt...

Music is my drug...
Sincerly,
Barry


Kommentarer
Postat av: Lina

Inte för att jag går på franska och så men det betyder väl "vi åker nästan aldrig tillsammans" :P. Det där med matten kommer du att klara galant! Det vet jag!

Puss

2008-12-02 @ 19:01:09
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Frida.

Äsch matten kommer gå SUPER för dig Barry! :)

Men frågan är bara om jag klarar franskaprovet imorgon (men det gör jag nog:)) och om jag klarar svenskaprovet och no provet nästa vecka. It can be hard!



Syns imorgon. Pussar!

2008-12-02 @ 21:01:18
URL: http://withsoul.blogg.se/
Postat av: Sandra

Matten gick säkert jätte bra!

Jag trodde att jag förklarade lite bättre...hehe

2008-12-07 @ 22:12:19
URL: http://sandrauuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0