Sunlight blinds me


Dear Barry,

Som ni ser är vi också mitt uppe i julfirandet. Men även om andra har varit det så har Frida Hunnit blogga, men inte jag.
Eller jo det är klart att jag har hunnit, men jag har inte velat. Och jag har inte vetat vad jag ska skriva om..
Min familj öppnade sina presenter igår, och jag kan bara säga att jag är helnöjd med mina!
Sedan blev det julmiddag med vänner, och OJ! Det kändes som om de aldrig skulle gå eller åka hem... Jag hann se på två filmer som jag fick i julklapp innan dom började fråga om inte jag skulle gå pch lägga mig...

Idag är det Fredag och det är tyvärr sista dagen av jullovet osm jag kommer att vara hemma... Jag kommer nämligen åka till Ramis imorrn bitti :) Vi ska åka skidor! Det var nog därför jag kände att jag skulle skriva ett inlägg, så att ni inte tror att jag har dött eller försvunnit. :P
Nej men sen idag ska jag packa och köpa ett till minneskort... Och så ska jag ha på mig min fina pälsis, den är jättefin! Men jag hoppas att alla har haft en GOD JUL och att alla är nöjda med sina paket! Fast jag måste nog säga tt det är en helt underbar känsla när man ger bort presenter, man känner sig glad då och hjälpsam. Man har som Annika Schalom eller hur det stavas. Det är hebreiska för Inre Frid och Yttre Fred. Det betyder båda dom. Asså jag var på midnattmässa i kapellet i onsdags. Då var det en riktigt fon predikan om man jämför med den som var klocka 4. Det var en så monoton röst...

Men nu ska jag ladda upp lite bilder på facebook :)
Sincerley,
Barry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0