Up to the platform of surrender


Dear Barry,

Jag har inte uppdaterat, jag vet. Men jag gjorde precis ett test :) Det var om vem som man är mest lik i Gossip Girl :) Gissa vem jag blev mest lik?!
KaraktärsbildDu är mest lik Serena!

Du är en snäll och social person med stor omtanke för dina medmänniskor.
Folk har ofta förutfattade meningar om dig pga. av din lyxiga livsstil,
men egentligen så spelar pengar mindre roll för dig.
Du är också väldigt populär, men det har aldrig varit något som du har eftersträvat.
Du kan kallas en stor romantiker på jakt efter den stora kärleken!

Känn på den :P

Pussar på Powerpuffpinglorna :P


Sincerly,
Barry

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha:) det stämmer in på dig, Cissi!

kramis.

2008-12-09 @ 21:34:09
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0