Am I locked away?


Min söta Fredrika :)

Dear Barry,

Jag vet att jag inte har updaterat på ett tag, men jag har så mycket att göra så jag hinner knappt. Men jag ska försöka skriva så mycket jag kan. Det kommer ju ett inlägg i veckan åtminstone...
Idag är det torsdag, min senaste dag och dagen då vi skulle ha en inlämning om Franska Revolutionen. Man skulle ha gjort en serie och en typ uppsats om franska revolutionen. Jag blev ganska nöjd med mina saker, speciellt serien, fast texten blev ganska liten på båda >.<
Men det blir säkert bra, eller jag får hoppas det.
I onsdags hade vi matte prov, A-delen, och det gick helt okej. Jag kunde säkert gjort bättre men men. Jag ska försöka mitt allra bästa på B-delen! Fast den kommer nog att vara jättesvår :( Hjälp...

Idag så bakade jag pepparkakor :) De blev jättefina tycker jag, fast det belv inte så juliga motiv... Det blev händer och hundar och stjärnor. Och så blev det en julgran. Jag vet inte riktigt varför det bara blev en julgran men sånt händer. Hoppas att de inte bara "försvinner" på en dag, för jag vill att de ska finnas åtminstone tills på lördag. Men man vet aldrig, jag gjorde inte så många och de var ganska små också :)
Imorgon har jag biologi förhör, det ska bli spännande, jag kan ju typ ingenting och jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Är det någon som vet varför skelettet försämras när man är ute i rymden för länge? Alltså jag kan lite men jag är inte säker. >.< :)
Just det, jag ska bränna en ny skiva till diamonds. Den ska inte försvinna! För att den treje jag gjorde försvann men jag hittade den i onsdags. Men det är lika bra att jag bränner en till, man kan ju ha valmöjligheter, det är ju alltid bra :)
Hoppas att det går bra imorgon på läxförhöret. :S Jag börjar redan bli nervös, det är inte ett bra tecken. Jag får nog be frdrika förhöra mig och hjälpa mig imorgon. Hon brukar kunna allt jättebra! :) Duktiga lilla Fredrika :D Puss på dig! Och hon ska testa sitt första test idag på konståkningen! Hoppas att det gick bra :) Det gjorde det nog :)
Det blev ett ganska långt inlägg. Men det är bra.
Jag håller på att planera min PRAO nu. Jag tittar på en plats på Vagabond (tidningen) eller en annan plats (som är hemlig :P) fast jag satsa på platsen på Vagabond. Jag har hittat värsta bra sistahandsval för mig, den kommer allstå efter den hemliga platsen...
Fast jag tänker inte säga nått mer :P
Nej nu ska jag fortsätta med biologin! Önska mig goodluck :)

Sincerly,
Barry


Min söta Sandra :)


Hej Alice :P Krya på dig!

Kommentarer
Postat av: F<3

Love you, vi var bäst på hemkunskapen<3

2008-11-28 @ 16:50:17
Postat av: F<3

Love you, vi var bäst på hemkunskapen! <3

2008-11-28 @ 16:51:43
Postat av: F<3

Love you, vi var bäst på hemkunskapen <3

2008-11-28 @ 16:52:54
Postat av: F<3

Oj, vad många gånger jag skickade det där :)<3

2008-11-28 @ 16:53:31
Postat av: Sandra

Vilken fu bild du la in på mig.....men det gör inget!

Du fick säkert jätte bra på läxförhöter.

Pepperkakorna var jätte goda!

(heter det jätte goda eller jättegoda? och jättebra eller jätte bra?)

Kram

2008-11-28 @ 18:13:01
URL: http://sandrauuw.blogg.se/
Postat av: Cissi

nje,jag tycker bilden på dig är jättefin! Jag vet inte riktigt...

Puss på dig, ha en trevlig helg!

2008-11-28 @ 20:41:09
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: F<3

Det heter jättebra, tror jag ;) Heddan lärde mig att: när det är ett ord med jätte i så är det nästan alltid ihop stavat, eller är det så?? Jag är inte någon stav expert direkt, hihi ;)

Puss på er mina små pepparkakor!! Förresten Cissius, pepparkakorna var superduper mega goda <3 Oj nu blev det ett lång meddelande eller vad det nu heter... Och nu blev det ännu längre pussssssss pussssssss pussss pussssssss<3333<3333<333<333

2008-11-28 @ 21:53:14
Postat av: Cissi

Ja, vi får kolla upp det där! Men vi får höras under helgen :)

Love you puss <3<3<3<3<3

det heter kommentar förresten ; )

2008-11-28 @ 22:28:33
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0