As I go



Dear Barry,

Igår var jag hemma hos Annika på middag, vi åt hemlagad sushi :) Det var jättegott!
Hon är så duktig på att laga olika sorters mat, precis som min mammis :)
Det var därför jag inte uppdaterade så mycket igår... Vi kom hem ganska sent.

Imorse räknade jag matte, vi ska ju ha prov på tisdag och torsdag. Sen åkte jag till Danderyds Kyrka för att gå på konfirmationsträff, det ska bli så kul i sommar!
Jag längtar redan :P
Ikväll blir det träning, cheerleading, det ska bli spännande, jag känner mig lite bättre men inte alls i toppform :( Vi får se. Det är ganska lång tid kvar tills träningen, ett mirakel kanske kommer och gör mig helt frisk!
Nej, nu ska jag fortsätta med min matte, tror jag.

Sincerly,
Barry


Kommentarer
Postat av: Sandra

provet kommer gå jättebra!

Kram<3

2008-11-24 @ 17:49:49
URL: http://sandrauuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0