Climbing in to a rocket







Dear Barry,

God eftermiddag! Hoppas att ni alla har det bra, jag har det ganska så bra jag.
Förkylningen har attackerat mig igen och jag sitter och kurerar mig med en kopp te. Mums, jag älskar te.
Dessutom har jag tittat lite i förväg på alla Gossip Girl avsnitt som jag missat och som ska sändas på tv :) Mysigt mysigt!

Egentligen skulle jag ha varit i en demo grupp eller nått sånt, men min sjuklighet :( stoppade mig.
Så jag ska bara hämta min lillasyrra från träningen istället, och mamma ska möta oss nånstans nångång...
Äntligen är vår konsert avklarad, så nu har jag en mindre sak att oroa mig för.
Det är bara Matte prov och svenska prov kvar, förhoppningsvis. :S
Men konserten blev en succé! Vi hae en massa kompisar som kom från Skåne,
de ville titta på min konsert :)
Och de tyckte att det var magnifikt!

Sincerly,
Barry



P.S Bilderna är från Finlands Resan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kommer ha ett no läxförhör/prov på fredag.

Glöm inte det.

Och sen har vi ju en massa konserter på schemat.

Men jag menar inte att stressa upp dig. Du är värd en massa vila i helgen!

Kram sötnos<3

2008-11-22 @ 19:11:41
URL: http://sandrauuw.blogg.se/
Postat av: Aleks

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! <3

2008-11-22 @ 20:42:56
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0