I will always protect you... Until the end

Kära Barry,

Idag var en seg dag. Den började kl.7:00 för min del och slutar inte förräns vid kanske 22 eller 23. Det är synd att det alltid ska bil så, men träningen tar ju upp all tid nästan.
Jag vill ju ha tid att tänka igenom alla mina beslut, alla mina bekymmer och problem. Men jag har fått prioritera det sist. Jaja, jag får leva med det :I
Idag var det första dagen på min, Fridas och Lindas godisförbud :) Det gick jättebra! Fast jag brukar gaktiskt inte vilja äta godis, som vissa andra i alla fall. De äter ju godis på vardagar. Nej, jag ska klara mig!

Just det! En ganska lättande nyhet var att svenska inlämningen av boken blev flyttat tills nästa vecka, p.g.a att Annike ville ha extra repetitioner hela onsdagen! Och judendomen provet har också blivit flyttat tills på torsdag, bara en dag efter men det hjälper :)
Åhh, jag lyssnar på värsta härliga musiken.
Men nu ska jag bestämma vilka kläder jag ska ha på mig imorgon!

Godnatt
Sincerly,
Barry

Hihi :) En bild ifrån när Linda och Fridas övernattning :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggaste bilden...NOT!

Och det pinsamma är att det var jag som tog den:$ hihi

men du är iallafall söt Barry, syns på onsdag!

LOVE

2008-11-04 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0