She knew how to die

Kära Barry,

Min dag har varit lugn. Det har inte hänt något roligare än att en jornalist kom och besökte oss för att ge kompensation för det vi tyckte att vi missat hos "Bakom Rubrikerna".
Sen så har jag och Lina pysslat lite med vårt motionsprogram! Det kommer att bli nice :) Speciellt musiken!
Jag ska komma ihåg att bränna skivan och att föra över musiken till min ipod, jag lovar. Min dator funkar normalt nu :P

Är det bara jag som tycker att det ska bli spännande med presidentvalet i natt!? Jag vill verkligen att Obama ska vinna, han har ju en fräsch plan om hur han ska regera USA och dessutom är han en "trygghet" för de färgade, de har ju trots allt vågat rösta i år! Även om vissa tycker att McCain kanske kan hantera finanskrisen mycket bättre än Obama så tycker inte jag det. Go Obama!

Imorrn har jag musik repetition HELA dagen. Från 9:30 till 15:30. Det är väldigt länge tycker jag :l Fast det ska nog gå. Det är ju trots allt Carmina Burana som vi sjunger, och bara det är ett privilegium (?).
Nej, nu kallar skolböckerna!
Dags för mig att göra lite musik och SO.

Sincerly,
Barry

Haha! Det här är min lilla syster och hennes kompis Julia på halloween :) Buuh
P.S jag fick VG på mitt matteprov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0