Straight from the heart


Dear Barry,

Jag vaknade i morse och upptäckte att det regnade. Usch tänkte jag. Jag hatar regn, det är så blött.
Men sen när jag hade ätit min yoghurt till frukost och pysslat lite i mitt rum så såg jag att det snöade. Fast inte bara snö, lite regn också.
Men nu när jag sitter här och skriver så börjar det snöa ännu mer! Nu börjar jag längta till jul :)

Det är dags för mig att snart ge mig av till min andra familj, cheerleadingen. Vi ska nog ha det jättekul idag :) Fast det enda dåliga är att det är söndag, vilket betyder; Måndag imorgon = skola
Egentligen så har jag inget emot skolan, men nu har all min motivation till ALLT försvunnit. Ibland orkar jag inte ens stiga upp på morgonen. Bara för att jag vaknar och tänker: Nej fan, jag suger och ingen tycker om mig.
Det är inte så skönt att vakna till det :(
Tänk vad en enda person kan ställa till med.

Nej nu ska alla negativa tankar bort. Cheer :)
Oj hjälp vad det snöar!
Just det! Efter träningen ska jag och pappa och min lillebror gå på bio, den "nya" James Bond filmen. Jag hoppas att den är okej åtminstone :)
Puss, ha en bra snö dag :D

Sincerly,
Barry

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar dig.

Du är en jätte bra kompis!

Upp med hakan nu!

Ses imorrn!

Kram

2008-11-16 @ 18:06:01
URL: http://sandrauuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0