The cold heart starts to roar

Dear Barry,

Nu är campet över. Äntligen, tänker jag men ändå inte. Det var jätte roligt, mycket roligare än jag trodde. Idag gick helt okej, vi körde inte gymnastik, vi har inga mattor till det. Istället skulle vi komma på ett eget program, det gick ju jätte bra :P När vi sen skulle visa upp det så kunde vi inte ens köra klart, vi garvade alldeles för mycket. Men jag tyckt ändå att det var ett helt okej program, om man bortsåg från garvet :D

Imorrn ska jag bara koncentrera mig jättemycket på ALLA lektionerna, speciellt på franskan. Vi har ju prov på tisdag. Det kommer ju gå jättebra :/
Jag längtar...
Men ärligt talat ska jag försöka det bästa jag kan, och jag ska få MINST g. Men jag vill och ska få högre :)
Men jaja, nog om det.

Den här veckan ska jag skärpa till mig något så enormt. Inget mer flams. Tyvärr :P dessutom ska moi planera lite bättre med tid och sånt (:
Men nu vill jag fartsätta med min franska :)

Sincerly,
Barry


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer säkert gå jätte bra på provet!

Ses i morgon.

Kram

2008-11-09 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0