The ecoes start to roar

Dear Barry,

Ja nu är jag äntligen klar med alla läxor, förhoppningsvis. Jag måste nog öva mer på franskan imorgon också, bra för att repetera. Det är ju alltid bra att repetera :)
Jag har märkt att jag har börjat bli bra på att uppdatera, eller vad tycker ni?
Men det är ju inte så att jag kännr värsta kravet av att blogga, utan jag gör det när jag känner för det.
Jag blev klar med tidlinjen för typ en halvtimme sen, jag skumläste sista kapitlet, bara för att jag vrkligen inte pallade att läsa klart. Det var på gammeldagssvenska. Lite weird, men en bra story i övrigt.

Imorgon ska jag sova hos Lina :) Åh va kul det ska bli! Motionsprogrammet ska bli klart tycker jag, eller åtminstone pulslåten :) Men det går bra för oss tycker jag! Sandra och jag övade på franskan idag på lektionen, hon tyckte tt jag kunde det ganska bra (vilket jag inte tyckte) men jag sa att hon kunde det superbra! Även om hon inte pluggade så mycket i helgen. Jag säger ju det, hon är en naturbegåvning!
Men nu är det verkligen dags för mig att sova, annars får jag bara sova i 8 timmar. Just det, jag sov i 11 timmar igår (!).

Sincerly,
Barry

Godnatt Frida :)  (En bild från höstlovet :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är inte mer naturbegåvning än vad du är sötis!

Kram

2008-11-11 @ 07:09:07
Postat av: Cissi

Nej verkligen inte.Märk ironi -.-

2008-11-11 @ 16:10:07
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Frida.

EH URSÄKTA?

jag skäms. hahah :)

<3

2008-11-13 @ 20:38:28
URL: http://withsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0