The music is all around us, all you have to do... Is listen

Kära Barry,

Det blir ett snabbt och kort inlägg. Jag har precis kollat på en film som var sådär. ganska typisk barnfilm och väldigt genomskådad, jag gillar att de ändå satte en liten tvist så man skulle bli förvirrad.
Men imorrn är det skola och jag kan säga att jag verkligen inte längtar efter det, första skoladagen och vi börjar med en franska diagnos eftersom att alla kände för att göra om det sen veckan innan lovet.
Jag har råpluggat om judendomen idag och igår och jag kan nog stolt säga att jag kan det mesta väldigt bra, jag kan till och med reflektera och jämföra vissa saker men jag orkar inte förklara det nu.

Min lillebror står nu här och vill gå och lägga sig, jag vill också det men jag kände att jag skulle skriva ett blogginlägg först, jag har ju varit lite dålig med uppdateringen.
Så nu är jag redo för en ny vecka med nya möjligheter. Bara jag kan bestämma vad jag ska ha på mig imorgon :)

Sincerly,
Barry

 Jag tänkte på ett litet tips som jag fick av en kompis :) Mer bilder!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hihi, jo jag vet :) Din är också jätte fin! Men hur gör du så att det inte bara är helt vitt när man ska lämna kommentar? :S

Kramkram!

2008-11-02 @ 22:13:55
URL: http://gribbe.blogg.se/
Postat av: F

Vad fin bloggen har blivit, puss

2008-11-03 @ 19:24:32
Postat av: Amanda

Svar: Okej, tack så mkt! :)

2008-11-03 @ 21:07:43
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0