The spirit of me has taken vacation.



Dear Barry,

igår var en ganska mysig dag, jag, mamma och Viktor var ute på stan och så handlade vi lite julklappar. Sen så träffade jag Alexander och fikade med honom.
Sen åt vi middag med några av våra kompisar, och det var väldigt trevligt! Just det, Viktor klippte sig och det låg MYCKET hår på golvet kan jag säga! Han har så otroligt tjockt hår, och så hade han långt också...
Jag trimmade luggen bara, det blev ganska bra. Den blev lite kortare än förra gången så att jag skulle slippa klippa den igen efter bara någon månad. Så det var ju bra, nu slipper ögonen irriteras av lite hår :)
Ja,när jag skulle gå omkring lite på stan själv så tog jag en fin bild. Den satte jag i ett lite collage som jag gjorde :) Sen har jag tagit lite stilleben med min mandarin :P Mycket vacker mandarin må jag säga!


Men nu ska jag till kyrkan på 1:a advent! Tänk, det är bara 4 helger kvar,sen är det julafton :)
Ha en trevilg dag allihopa!
Jag kommer nog inte kunna skriva mer förräns senare ikväll, jag ska på träning nästan direkt efter gudstjänsten :) 

Sincerly,
Barry 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0