Though bowl is emtpy

Kära Barry,

Jag har nu kommit hem från min lilla LINA <3. Jag hade jättekul! Vi hann med VÄLDIGT mycket och jag tyckte att det var väldigt kul hemma hos dig lina!

Men nu blir det bara ett kort inlägg;
Min lillebror är sjuk, hn är jätteförkyld. Jag måste hålla mig på avstånd, mitt immunförsvar = 0. Jag äter till och med tabletter för att få upp den. Och jag vill verkligen inte bli sjuk igen.

Obama vann president valet! Och han har redan börjat lite med sina uppgifter. Bra gjort Obama! Imorgon ska vi lämna in en intervju som jag inte ens har börjat med efresom jag fick den idag. Men det ska nog funka, eller rättare sagt, det ska funka det måste funka!!!

Men nu ska jag börja med den!

Sincerly,


Barry

P.S räkna mina utropstecken :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, 8 stycken :)

2008-11-07 @ 20:01:37
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: sandra

Nehe..är det inte 7 stycken utropstecken?!

2008-11-08 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0