Well it goes like this

Dear Barry,

Igår var det onsdag, alltså en ganska seg dag som avslutades med cheerleading. Cheerleadingen gick helt okej, vi gjorde ändringar på programmet och sånt.
Annars var det inte så mycket som hände.
Idag, torsdag, är jag int i skolan. Jag är sjuk.
Eftersom jag är så stressad och orolig och allmänt deprimerad hela tiden så blir mitt immunförsvar väldigt sänkt. Dessutom blir min mage alldeles stressad.

Därför är jag hemma idag. Jag är halvt magsjuk. :/

Men nu ska jag sova mer.

Sincerly,
Barry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer imorrn!

Vi har fått schemat för motionsprogrammet nu!!

Kram :)

2008-11-13 @ 16:36:09
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0