You told me you needed space

Kära Barry,
Jag har i typ en vecka försökt att motivera mig själv att skriva ett inlägg, men det verkar bara vara så att jag jämt fastnar vid rubriken.
Så jag orkade inte uppdatera eftersom jag känner att rubriken är väldigt viktig. Men nu äntligen kom jag på nått, efter en mycket lång stund.

Den här veckan har jag gjort både det ena och det andra. Frida och Linda sov hos mig i söndags. Det var jättekul :) Vi åt jätte mycket godis och såg på en film som var rolig, och sen satt vi och pratade jättelänge fast Linda hade typ somnat så det var bara jag och Frida som pratade.
Sen sov dom över från måndag till tisdag igen :) :) Det var ungefär samma schema den gången också :P Senare på den tisdagen så åkte vi med Silja Line till Finland, det var faktiskt mycket mer roligt än vad jag trodde att det skulle bli! Vi gick sen runt i Helsingfors och tittade på lite saker och mamma köpte en jättefin väst till sig själv. Den är vit :)
Här är några bilder:

Mamma, Aisling och Viktor på väg till middagen :)

Det här är en kyrka som är urgröpt i ett berg. I taket så finns det 2 MIL av koppar tråd!
Ja, det var mycket som vi fotade men jag orkar inte lägga i fler bilder, det tar ju så lång tid. Man borde kunna lägga upp fler bilder på en och samma gång. Ett tips till blogg.se :)

Men så idag eller ja igår så kom Frida och LInda hem till mig (igen) :D Vi hade jättekul och sålde kulbommor och hela köret!

Men nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt :)

Love,
Barry

Kommentarer
Postat av: Nicole

IIIH Aisling är så söt! :D <3

2008-11-02 @ 11:57:39
URL: http://bfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0