I know what you are

Kära Barry,

Nu är jag alldeles trött, men det borde jag inte vara. Jag har ju faktiskt vilat hela dagen, eftersom att jag är sjuk. Men jag blir väl trött för att min kropp arbetar mot infektionen. Och jag måste vila så mycket som möjligt för att bli frisk!

Det kommer att vara svårt att somna ikväll.

Men nog om det....
När jag vaknade upp från dvalan i eftermiddags så kände jag lukten av något... Gissa vad det var!
Jo det var kärleksmums. Det var Aisling, Julia och Natasha som hade bakat, och det var jätte mumsigt :) Fast det var väldigt mättande.
Jag har nu läst Biologi i ytterligare en halvtimme, usch det börjar verkligen bli tjatigt att läsa samma kapitel om och om igen. Men jag ska klara det här!!

Nu är min lillebror här och läser det jag har skrivit bara för att stressa mig, men jag kommer inte att påverkas din lilla sötunge!
Han vill nämligen gå in på pea, "det är ju så många inne nu!" - sa han.
Jaja,det får vänta ett tag för nu ska jag "nominera" dagens låt!
Och det får bli *TRUMVIRVEL*

    Shake it - Metro Station

 
Vad tycker du om den här låten?

Puss,
Barry

Kommentarer
Postat av: Barry

Oj hereminje, ursäkta för den otroligt dåliga kvalitén på videon :S

2008-10-17 @ 09:36:12
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Barry

Oj hereminje, ursäkta för den otroligt dåliga kvalitén på videon :S

2008-10-17 @ 09:36:27
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0