Orange is the color of disobediance

Kära Barry,

Nu har löven börjat bli färgade i rött, gult och orangt (stavning?).
Det finns ju visserligen en del gröna löv kvar men de kommer
snart också att bli färgade i vackra färger.

Alltså, hur jag en försöker så blir jag inte frisk! Jag har ätit mycket frukt, drukit te, vilat och sovit, men inget verkar hjälpa. Igår blev min feber skyhög! Eller ja... 40 grader. Hur skriver man grader på datorn, alltså den runda ringen?
Jag känner mig som en gammal hösäck, eller en soffpotatis. Hur i hela fridens namn kommer jag att bli frisk?

En glad nuhet är i alla fall att jag kanske (troligtvis) kommer till träningen idag, men absolut inte för att träna, nej utan för att förhoppningsvis dela ut skor! :) Åhh va kul. Nu har jag något att se fram emot.
Men något jag däremot inte alls ser fram emot är alla läxor som vi har till nästa vecka!
Vi ska ha MATTEPROV på tisdag och torsdag, ENGELSKAPROV på onsdag och sen ska vi ha LÄST UT EN BOK på svenska tills nån dag. Allt det där, och jag har inte fått boken, jag har inte matteboken hemma eller engelska boken. Eller jo jag har 9:ans engelska bok hemma men inte 8:ans och det är den som vi kommer att ha prov på!
Hjälp...

Men nu ska jag gå och lägga mig igen, jag känner att febern har utplånat mig, igen.

Puss,
Barry

Kommentarer
Postat av: vilma

biologiprov oxå (a) ;/

krya på dej sötnos

pusspuss

2008-10-18 @ 13:07:25
URL: http://vilmas.webblogg.se/
Postat av: Barry

A just de! Och sen var det typ franska diagnos också :(

2008-10-18 @ 13:47:17
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0