Tell me what we are doing

Kära Barry,

Jag kom precis hem från bion med mamma och pappa. Det var jättekul, vi såg Patrick 1,5 och den var bra och rolig samtidigt som den hade en ganska allvarlig botten.
Men jag rekommenderar den!

Nu kom min lillasyster hem från sin tjejmiddag, hon tyckte att det var kul. Vi hämtade också en kompis till mamma; Lottie, och vi pratade om min prao i bilen. Kändes lite konstigt att planera så långt fram i tiden, men man måste ju planera annars blir det inte bra. Fast planera inte för mycket bara, ta slumpen som alternativ också :)
aisling sitter nu framför tv:n och kollar på Stjärnor på is, ett program som jag tycker är ganska värdelöst. Det är min åsikt och den behöver inte vara delad med andra. Alla tycker ju inte likadant. Jag har precis skickat iväg ett tack mail till min jättebra kompis som är nästan som släkt eftersom att jag i princip har känt henne hela livet.

Jag fick den här:

Hihi, känner ni igen den?

Vad tycker ni om den?

Puss,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0