Blå himmel, rosa hav


I have a thing for flygplansbilder :-P Jag kom att tänka på en sak... Min dröm är sann. Alltså den jag berättade för Freddis idag. Jag kan berätta den för er också.

Jo det var så att jag var ihop med en kille som jag tyckte väääldigt mycket om. Sen när jag en dag skulle träffa honom inne i stan eller nått så såg jag honom med en annan tjej. Normalt sett brukar man ju gömma tjejen eller förneka detta men han (killen som jag var ihop med) kom fram till mig med den här tjejen och sa ;  "jag har en sak att berätta, det är så att jag och tjejen (inte jag) ska gifta oss." Då blev jag helt förstummad bara stod och glodde. Sen så fortsatte han ; " och vi vill att du ska vara Maid of Honor". Så jag vart det och dom gifte sig och jag blev förvandlad till en råtta och så sa min "ödesgud" att jag aldrig skulle älskas av någon, att ingen skulle gilla mig aldrig någonsin!! Sen så vaknade jag.


Visst liknar den mitt liv?
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanske lite.. förutom att du älskar väldigt mycket utav mig! :)

<3

2009-04-25 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0