Happy birthday to me...


Här är en underbar bild på min farmors och farfars trädgård... Eller i alla fall på den här träd/busken. HEJ allihopa! Länge sen vi hördes vid, eller skrevs vid :) Jag har varit på Irland (på eftersom att det är en ö...) och sedan har jag börjat skolan och skrivit ett prov i Kristendomen.

Och sen har jag ju fyllt år :D Jag fyllde femtonhela år igår, visst är jag bra! Jag bröt inte mitt nyårslöfte :P Ja så nu ska jag beskriva min födelsedag; Dagen innan hade jag bakat muffins för att ta med mig till skolan och bjuda mina kompisar. Sen så gick jag och la mig. Morgonen på fredagen så kom hela familjen in till mitt rum och sjöng happy birthday och ja må hon leva. Sen så fick jag presenter :) Efter det gick jag och åt frukost och sen fick jag skjuss hela vägen till skolan! Ja sen så sjöng hela klassen för mig i skolan på musiken med komp. från Helle. Sen på syslöjden så sydde vi slipsar så att vi kunde få överraskningen från Mark (det är så att om alla har kjol/klänning eller slips på sig på en fredag får vi en överrasking av vår NO-lärare) och överraskningen var att se på film! Den hette Gattaca och den verkade JÄTTEbra tycker jag! Sen var det dags för träning och där blev jag också gratulerad av alla samt sjungen för på uppvärmningen, det lät jättevackert. MEN INNAN DESS I SKOLAN HADE MIKAELA SJUNGIT ÅTTA VERSER AV "JA MÅ HON LEVA", MED EN TONARTSHÖJNING PÅ VARJE VERS! jA SÅ DET VAR MIN DAG I ETT NÖTSKAL :) Så nu idag (lördag) ska jag in till stan med Maurice och Gillian, mamma och kanske pappa och efter en liten stund där inne ska vi på Aislings konsert på Nybrokajen :) Det ska bli roligt att se henne på en riktig konsert! Men nu ska jag gå och fixa mig iordning!
withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: mikan

hihi :) hoppas att du hade en rolig kväll <3 din lilla byxmyndiga lort, puss!

2009-04-18 @ 15:13:51
URL: http://mikanlauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0