Jag vet, jag upprepar mig


Det är inte lätt att vara arg när man ser en sån här fin blomma va?! HEJ igen. Jag är verkligen beroende av att hela tiden förnya min blogg och förgylla den med nya tankar, åsikter och bilder. Förresten så har jag bestämt mig för att det här ska bli en fotoblog. Tro mig, jag kommer att misslyckas kapitalt bara för att jag sa det men jag gör det iaf. Imorgon är det som sagt cheerleading (därav att jag ej kommer att blogga) och jag ska göra mitt alra bästa under hela träningen. Så nu vet ni det! Imorgon skulle det också varit engelska prov...(nej inte längre) och imorgonn är dagen som skiljs åt från mina älskade kusiner Maurice & Gillian. Hoppas att det går bra med Gillian... Men jag ska fortsätta blogga hela tiden, tills jag ska gå och lägga mig, eller rättare sagt till min lillebror ska går och lägga sig eftersom att datorn är i hans rum. Åhh, nu var det skönt att andas efter den långa meningen. Eller jag vet inte om jag skriver ett till inlägg, äsch, ödet får bestäma!
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0