Kanske ett litet fel inte är så farligt...


Nu när helgen är slut och skolan börjat igen så längtar man till nästa helg. Eller det borde man i alla fall göra, men det gör inte jag. För att det betyder att jag är en vecka närmare till en inte så bekväm sanning - nationella proven. Och jag vet, jag vet... Det är ett år kvar lite drygt, men jag tycker ändå att det verkar väldigt stressigt det där med nationella prov. Nog oroat om det.
Idag var det en måndag, och jag kan säga dig, kära läsare, att den inte började på den rätta sidan. Nej, men jag får stå ut med dagen och göra den till min egna. Därför så släppte jag mina bekymmer och levde vidare. Så enkelt var det! Jag kan stolt säga att jag har blivit proffs på att sluta grubbla över småsaker och dessutom göra klart mina läxor innan jag ätit middag. Kanske en framtida vana får vi hoppas :) Nej, nu kallar sängen, imorgon är det rise and shine klockan 06:30 för att sedan få min dag krossad av mitt matteprov. Hmm, hoppas att det går bra.
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0