Lördag betyder städa på barryspråket...






Här Bella får din dina efterlängtade bilder. Hoppas att det var dom här du ville ha :) Ja, jag vet att jag missade några dagar här i veckan. Men jag ska dela med mig av händelserna. Ipred-lagen trädde i kraft i onsdags natt typ, och Fredrika sov över hos mig i torsdags. Det var riktigt mysigt, speciellt när vi bakade :) På fredagen skulle vi sjunga i kvartett men det blev oktett istället. Jag, så dum som jag är, sa till vår musiklärare att hon inte hade några andrasopraner, och då fick jag sjunga den stämman, helt själv. Men det gick bra ändå. Sen efter skolan hade vi träning och det gick ganska bra tills mina knän inte ville ge med sig, så jag fick sitta dom sista 45 minutrarna tror jag. Men idag är det lördag, MIKANS FÖDELSEDAG!!!! Och så är det min städdag... Oj, shit, vänta lite. Ja! jag blev först med att skriva i gästboken!! JIPPIE :P Nej, men nu ska jag börja städa. Och sen vill jag påminna alla där ute med att det är påsklov. PÅSKLOV :D Äntligen. Ha en trevlig lördag allesammans!
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: Bella

taaack barry:D

men jag ville ju ha den "deadly" scorpen:D

den där är ful och kantig:D

du vet den dära bilden när jag kollar på kova ist. för i kameran

2009-04-04 @ 10:27:54
Postat av: Barry

jaha, okej :) Då lägger jag upp den!

2009-04-04 @ 13:16:03
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: F <3

Vi kunde ta "min" kamera imorgon <3 puss

2009-04-05 @ 13:24:30
Postat av: Lina

Jag såg Aisling idag på lägret :).

Varför åker inte du?

Kram

2009-04-05 @ 16:24:33
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: mikan

hihi sötisBarry! :) och snart är det ju dags för diiin födelsedag :D <3

2009-04-07 @ 18:02:28
URL: http://mikanlauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0