Måste man, så måste man


En bild från Irland 2009. Ja, nu har lördagen blivit passé och likaså mitt humör. Jag är nu en trött gammal slurk som inte har något liv... Åh vad motiverande det där lät. Nej, bara för att jag inte har något vettigt att skriva om så ska jag berätta om vad jag ska göra imorgon. Jag ska gå på gudstjänst, träna cheerleading, gå på bio med Maurice & Gillian och sen ska jag göra lite läxor. Låter det spännande? Jag tycker det i alla fall! Men nu tjatar min lillebror på mig om att han vill gå och lägga sig - så skönt att jag ska få min dator snart, då ska jag sitta uppe hela nätterna och skriva blogginlägg! Muahaha, känn på den Viktor!...Ehh....
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0