När man tröttnar alldeles för snabbt


Här är en glad bild till ett mediokert inlägg... Ja, ni ser, jag skriver i en annan ordning eller vad man nu ska säga... Men denna speciella händelse är inte vilken som helst, den är en arg människa som ska skriva ut sina störstaoch minsta bekymmer i världen som hon hade glömt men blev påminnd av i denna cybervärld som har alldeles för många anledningar till att få mig att explodera. Vilket får mig att komma till saken... Skaffa ett liv.

Du, dina fasoner som gör mig till åtlöje
Du, ditt sätt att alltid prata i gåtor
Du, din absolut skitirriterande inställning till precis allt och alla
Du, din nedrans anka som inte finns
Varför ska jag behöva stå ut med ett ton bördor varje dag, är det för att jag inte vill såra någon. Antagligen - men det jag får i gengäld. Det är absolut inget positivt. "Jag är så dålig, jag är så nedrans sämst på allt, hela världen rasar samman eftersom min dag var dålig", åhh vilken pms-förklaring. Är det npgon som orkar höra på det. Jo, eller njae... Inte precis, kan du kanske använda din egen tid att slösa bort och inte andras. Mitt liv kan vara fyllt med dåliga dagar också, det finns mycket som ni inte vet om mig. Vem vet - jag kanske ska dö snart, eller mina föräldrar kanske har en bajsjobbig tillvaro just nu. Men tar du nånsin hänsyn till det, nej. Varför finns jag då i denna ankas solsystem? Kanske för att jag brydde mig, jag! av alla möjliga personer tog hand om dig när du hade det jobbigt, bara för att när jag faller så lämnar du mig. Detta eviga hål av glömska. Förresten, glömde jag att säga att det var ett evigt hål.? Jag kan säga dig, din anka, du är den absolut ankigaste anka i ankeborg som finns. Rena rama svensson svensson. Ett idyll, en som som alla ska vara. Men du ska jämt gå i förnekelse, alltid komma på massa dåliga kommentarer om dig själv så att vi, som faktiskt bryr sig, ska peppa upp dig och säga - "nej, du är inte dålig, du kommer att lyckas" DU KOMMER ATT LÄRA DIG FLYGA DIN ANKA!

Nu är jag klar. Min anka bekymrar mig inte längre. Godnatt, och det kommer att komma ett till inlägg eftersom att jag mår mentalt dåligt av att det är ett argt inllägg som kommer upp först på sidan, det känns lite deprimerande och fel.
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: klara

go cissi ! ;)

2009-04-21 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0