Showen måste gå vidare


En bild på en tulpan, för er som inte ser det. Hej allihopa, det var länge sen...not! Jag har bara fått in frågor från Frida (en MASSA) så jag vill ha lite fler innan jag svarar :) Om det inte är för mycket att be om. Sen så kom jag och min kära vän Fredrika på att jag kanske borde "marknadsföra" min blogg lite mer. Alltså att jag ska få fler läsare, men nackdeleln med denna idé är att jag inte riktigt blir lika motiverad när jag känner krav att skriva. Det ska komma när det vill. Och nu har jag fått typ skrivarsjukan så nu bloggar jag jättemycket, vilket är bra för er läsare. Men då ska jag bara fråga er; tycker ni att jag borde få fler läsare eller räcker det som det är (blir det alt.2 får ni bli bättre på att kommentera ;)? Ja, nu ska jag facebooka mig lite! Ciao
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0