Stå för det du tror på


Ännu en bild på farmor & farfars trädgård. Hoppas att ni inte tröttnar på dom, det gkommer jag aldrig att göra. Det är så fint hemma hos dom på Irland. Och förresten tack Nicole som lyssnade på mina uppmaningar!
Postat av: Nicole

Du tar jätte fina bilder Barry:) Och bra att du har börjat uppdatera mer, det är kul att läsa!

Så. Här fick du en liten kommentar:)
Puss på dig!
<3
Hehe, jag kanske skrämde bort några när jag blev lite arg kom jag precis på. Men alla får vara arga ibland XD, och sen så kanske man har lättare att släppa saker. Det har jag :-) tror jag...



Sen mitt senaste inlägg har jag gjort en massa engelska och varit och studsat med bror och syster. Det var mucho kul :-) Nu väntar jag på att middagen skall serveras. Apråpå det... Jag ska egentligen vara väldigt orolig just nu. Jag kanske inte bloggar mer ikväll, men jag ska försöka samla mig lite senare. Ha det gött!
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0