Do you know my name?


Jag tror att jag har drabbats av egobildssjukan. Jag har helt plötsligt kommit underfund med att jag inte finns med på någon av mina bilder som jag tagit sen jag fått den här kameran. Och det är för att jag oftast är fotografen - och för att så fort någon ska ta ett kort på mig så blir jag stel. Jag kan inte slappna av framför andra.
Säger det något om mig?
Dessutom har jag blivit mer medveten om vad jag har på mig - om det nu går. Jag har hittat mig själv och jag tror att jag har börjat hitta min stil. The Barry style, The Cissi style. Det kanske låter konstigt men så är det.
Nej, imorgon ska jag at blodprov så det blir ingen skönisch sovmorgon för mig - vänta; skrev jag skönisch? Suck.
Imorgon är det också dags för USA-genrep, jag kan inte förstå att vi snart hopaar på planet!

SÅ för att dra en sk. slutsats ville jag bara säga att med min medvetenhet har det också följt med ett dilemma.
Och sen vill jag också fråga; Vad tycker ni om den här bilden? Märks det att jag är mer självsäker? Är det något annat ni tänker på? Oj, så många frågor - men jag förväntar mig fler svar!

LOVE, PEACE & UNDERSTANDING

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gud så söt! Japp, du ser mer självsäker ut :) Puss på dig, saknar dig <3

2009-02-19 @ 23:48:40
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du ser så pyttenytte ut:)haha <33

2009-02-21 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0