For all of the broken hearts out there


hej. här är en bild tagen på fredrika. jag tycker att den är väldigt fin, den framhäver hennes fina ögon och leende. ja, jag har inte gjort så mycket på sistone, eller kanske blivit arg på mig sjäv ett antal gånger och skrivit klart en novell. och så har jag utsatt mig för de mest skrämmande pinsamheter. sen har jag också börjat lyssna på bra musik äntligen. men det är typisk deprimerande musik, sånt som man börjar fundera över. men det är bra låtar! min paus i konståkningen har slutat för länge sen men det har man inte skrivit om... fy dig barry. jag ska i alla fall tävla snart. hoppas att det går bra. och om en månad ungefär kankse lite mindre ska mitt lag och jag åka till usa. det ska bli kul! idag har jag varit och shoppat med mamma, pappa och viktor. det blev ett par jeans, en halsduksgrej, vantar och en kappa. äntligen säger jag bara, jag har bara haft ett par jeans typ. hoppas att sagan slutar lyckligt.

...barry...

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du tiderna till ungdomsgudstjänsten på torsdag? Jag tror att jag har dem här någonstans.

Vi kanske kan gå på den då.

Vi ses imorrn!

Kramar

2009-01-25 @ 21:52:53
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, dom börjar 19:00 och sen är det ungdomsfika :)

2009-01-28 @ 21:04:41
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0