On my way

Dear Barry,

Jag funderar på att byta riktning i min blogg. Inte för att den hade någon specifik innan men jag vill bara testa. Fast jag kanske gör det en annan gång. Vem vet.
Designen ska i alla fall bytas ut. Jag vill göra min egen, det känns bättre då:) Mina egna blider, ideer och min stil. Allt det ska reflekteras i min design. Kanske att jag börjar på den idag..

Idag vaknade jag klockan sju på morgonen. Det var för att en tävling i konståkning skulle äga rum, och jag fick släpa mig dit och fota. Det blev väldigt lyckat och det verkade gå bra för alla tävlande! (bilderna blev många ca:478 st)
Så nu ska jag välja ut de bästa och skicka dom till mamma så hon kanse kan lägga upp dom på hemsidan.
Träningen blev inställd idag, pga att tränarna inte kunde komma in i hallen. Det var synd. Jag som hade väntat och längtat efter att träna och träffa tjejerna! Men jag får vänta, tills onsdag.
Imorrn är det dags för skola tio över nio. Jag är nervös, kanske för att det är första skoldagen men också för att det har varit jullov och för att de andra fått försprång med att träffa varandra...
Men det är ändå skönt att komma tillbaks till sina gamla rutiner, eller interutiner.

Här är lite bilder från idag
 
Här är lilla Tessi, hennes program är MEGA coolt. Final countdown musik

Ylva, (som håller upp benet utan att hjälpa til med armarna :O) Hennes program musik kommer ifrån Snövit.

Jag har säkert superduper många bilder till men Viktor ska göra en sak på datorn och jag ska duscha.

With love,
Barry

Kommentarer
Postat av: Naomi

Går du kvar på konståkning,miss u Barry :)

2009-01-15 @ 14:16:59
URL: http://naaomii.blogg.se/
Postat av: Cissi

Japp, jag går kvar!

Jag saknar dig också, jättemycket!

Såklart saknar jag alla i devils :)

2009-01-16 @ 21:48:42
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0