Vouloir c'est pouvoir


Dear Barry,
Idag var min första inofficiella skoldag. Den började klockan sju på morgonen och ska snart avslutas. Det enda trevliga med min dag var att den snart är slut. Fast det är inte hela sanningen. Men jag har ingen lust till att berätta hela så ni får nöja er. När jag gick upp för den ensliga trappan i skolan kände jag mig glad, jag skulle äntligen få träffa kompisar. När jag kom fram till skåpen kände jag i fickan för att leta efter min nyckel, bara för att besviket konstatera att den inte var där. Jag slog numret till Sandra, hon svarade snabbt men kunde inte glädja mig med beskedet av att hon hade min extranyckel. Nej, hon hade tappat bort sina... Detta kanske inte var det intressantaste ni kunde läsa om, men jag kände för att få igång mina skrivar fingrar. Jag har kommit på en liten förändring av min blogg. Jag ska inte ha några styckeindelningar! Oj tänker ni kanske, men jag har alltid varit så noga med styckeindelningar. Men nu blir det stopp för det. Snart är det dags för mig och min bror att släcka lampan och flyta in i det omedvetna, jag talar om att sova. Jag har bestämt mig för att gå och lägga mig i tid alla dagar jag kan. Bara för att jag ska vara glad och trevlig så länge som möjligt går. Stressen lurar kring hörnet, och jag vill inte gå in i den fällan igen. På tal om det, jag måste ta ett blodprov. Jag skrev det där bara för att påminna mig om det. Det är ganska viktigt och får inte glömmas bort!

Jag ska använda såna här streck istället, bara så att ni vet! Jag vill bara tipsa om en bra film, nästan lika bra som "Hitta Nemo", den heter BrotherBear. Den är jättesöt tycker jag, och on my way låten är bäst när lille Koda sjunger den... Jag har gjort franska läxan redan, bakat scones och chokladbollar. Fast jag har inte ätit nått. Men jag fick ett sånt där ryck. Oj vad mycket jag skriver... mer bilder tycker jag! Eller vad tycker ni? Kommentera gärna, skriv vad ni tycker att jag ska ändra.




Hmm. Jag undrar om det finns begränsningar om hur mycket man kan skriva....

With love,
Barry



Kommentarer
Postat av: Lina

din blogg är jättefin med en massa bilder och allt :)

Det är kul när du lägger upp foton!

Puss <3

2009-01-14 @ 17:12:31
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0