Varför gråter himlen idag mamma?


Idag har det regnat. Hela dagen. Kul? Nej. Oj vad många punkter det blev, men det känns lättare att uttrycka sig själv då. Man kan föreställa sig ansiktsuttryck då, eller det tycker jag. Jag och Frö vaknade eller rättare sagt steg upp klockan 11 idag och då skulle hin rida klockan tolv. Vi fick lite bråttom :) Efter deras ridning så åkte vi hem och så åt vi lite lunch sen bar det av till Staden, det skulle inhandlas kläder och övriga prylar till diverse läger :) Jag kan säga att Frö hittade en MASSA enormt fina saker, och jag hjälpte henne att hitta en klänning, den var jättejätte fin! Sen så fick både jag och Frö lite halvt blodsocker fall så då gick vi och köpte en frapino. Det var också gott! Jag lovar att jag ska lägga upp sammanhängande bilder när jag kommit hem, men jag är inte hemma än, det dröjer tills imorgon! JA, men nu ska vi upp och titta klart på en film som visas på tv, Värstingarna heter den och är ganska bra. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

saknar er så mycke sötisar <3

vi måste göra nåt på lovet

2009-06-18 @ 22:38:43
URL: http://sandrauuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0