För nya kunskaper väcker känslor...


Hej igen! Dålig uppdatering, jag vet.... Men det kan inte hjälpas, jag har ju skola att fokusera på :)
Nej, men sen jag sist bloggade så har vi både tävlat och vunnit DM! Det känns jätteskönt, och sen så har vi dessutom haft en tema träning, där temat var rosa :P De flesta hade helvilda dräkter! Ja alltså, den träningen var igår, och det var också igår som jag fick toppa en massa. Det var superkul, jag fick köra lakanet och den byggsekvensen och sen fick jag stå på fel ben i libb!! Efter det så var det gymnastikdags för mig, och då gick det också bra, jag körde rondat flickisflickis nästan själv sa Pernilla :) Jaa, kort och gott så kan jag väl säga att träningen var HELT lyckad :D

Nu är det bara dags för mig att lära mig en massa molekylformler, strukturformler och en massa annat sånt där  :P
Pussgurka på er!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så himla duktig för att inte ha toppat någonting!!. KONKURRENT PÅ HÖG NIVÅ! ;D



ses på söndag, pusss pusss pussss

2009-03-20 @ 21:58:06
URL: http://withsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0