I mitt nästa liv vill jag bli ett garnnystan


Bloggen har stååt öde i många dagar,
men det har har inte mitt liv gjort. Jag vet inte hur länge sen det var sen jag bloggade sist, men jag tror det var nån gång förra veckan. Jag kan berätta lite kortfattat om min vecka. I måndags fick jag några hatiska blickar, men brydde jag mig? Nej definitivt inte. Den dagen var i alla fall ganska onödig om man bortser från det faktum att jag och Siri hade en cheerleading lektion på gympan. I tisdags hade jag franskaprov och sen skulle jag ha kemiprov direkt efter. Jag gjorde det inte i fredags (förra veckan) eftersom jag hade varit sjuk hela veckan. Därför skulle jag göra det på tisdagen. Vissa tycker att det är fusk... På onsdagen hade vi schemafri dag vilket innebar att vi kollade på film, gick stavgång och sedan analyserade filmen. Vi slutade klockan två så jag och Siri (som hade cheerleading kvart i fem) gick runt på drottningsgatan och smög in i affärer och fikade. Vi virrade runt där ett bra tag innan träningen. Ja, sen var det ju träning som sagt och då var det en ganska bra träning. Vi värmde upp, byggde (jag toppade :) ) och sen så körde vi gymnastik.. Oj, glömde jag berätta att jag har lärt mig att dubbla från dubbelbase? (...*STOLT*) . När den träningen var slut så stressade jag mig till konståkningen och övade på mitt shownummer. Det gick jättebra, och så provade jag kläderna som jag ska ha på mig på söndag. Dom är riktig fina (...Hehe..not), men vårt tema är 70-80 tal och dom hade ju lite speciella kläder på den tiden. Sen var det dags för torsdag och den dagen var ju inte precis rolig om man ska säga det så, jag tror att jag lämnar den dagen. Fredagen kunde inte ha börjat sämre, ännu fler arga människor. Av någon anledning så gillar inte människor mig. Jag repellerar kompisar. Musiken var ganska jobbig, hemkunskapsprovet var flummigt och slöjden var helt okej. Fysiken var nog bästa lektionen på hela dagen, tack Hillis :) och Siri :). Sen bar det av till träning, vi var lite busiga på tåget, och sen mötte vi some others från vårt cheerlag. Den träningen var ocksåganska bra, mina knän spökar lite fortfarande, speciellt nu eftersom dom inte är vana vid den här nya belastningen. I allra slutet av träningen så fick jag öva på kickdubblar, det gick ganska bra, jag råkade rotera ett varv. Vi får se hur det utveckar sig ;). Idag, lördag ska jag inte göra något särskilt alls, kanske gå på en konsert eller något. Men till den större delen av dagen ska jag plugga till matteproven nästa vecka. hoppas er lördag är lika spännande...
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: Frida

Asså när vi missar prov, eller får ig så har vi en omprovs tid varje tisdagmorgon klockan 08.00 som man får komma på och göra sitt prov (om man inte var där) eller göra omprov ifall man fick ig så att man kan få g.

Orka att vissa tyckte det var fusk för att du var sjuk. Konstiga människor det finns alltså!



Föresten är du gymmmmmmmmmmmmmisch på träningarna.

Keep going girl! :D

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

<3

2009-03-29 @ 21:08:00
URL: http://withsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0