Röda märken & svidande sår


Här är en perfekt bild på Hanna som topp. Undrar om hon också fick sår... Idag (söndag) har jag stigit upp klockan sex på morgonen, och det var för att jag hade våravslutning på konståkningen. Men konståkningen tar inte slut än, nej, det var bara skridskoskolan som slutade. Jag har en hel eftersäsong kvar... Efter den stressde jag hem för att snabbt få i mig lite mackor och sedan dra vidare till cheerleadingen. Det gick ganska bra idag, kanske inte hela tiden för mig, men alla måste ju ha en dålig träningsdag. Siri klarade rondatflickis själv *applåder* och Elli var jätteduktig i första sekvensen. Men den som glittrade allra mest i min ögon idag var faktiskt Ellen, hon har blivit min superbas :) Alla var jätteduktiga, speciellt Frida i kickdubbeln! Vilken höjd vi fick tillslut, och Fifis... Sorry för alla fötter i ansiktet. Man kan säga att det är mitt sätt att hälsa på :P Men nu ska jag packa iordning skolväskan och kolla på wipeout. Ha det så trevligt denna kväll.
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack barry:) du var också duktig idag!<3lööve

2009-03-29 @ 22:06:06
Postat av: BELLA

VILLHA SINA BILDER:D

2009-03-30 @ 16:29:16
Postat av: hanna

AMEN TACK FÖR DEN DA BARRY:O ser ju ut som en uppblåst kyckling :O , nej ja fick inga sår ja hade u tjock tröja ;P

2009-04-02 @ 15:50:02
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0