Inte för att berätta, för att visa

Här är en dikt. En väldigt konstig, ful och onödig dikt. Men här är den i alla fall...
Att tänka på dig är så riskfyllt,
så övernaturligt bra
det är därför som jag gör det,
varenda eviga dag
Jag ser dig i korridoren och ibland ute på gården
men klarast bild 
med huvudet till får jag i tanken och rycker till
dina fina,mjuka ögon
kan bli min enda död
för jag ser i dem och druknar
och räddas bara med nöd
Ser du mig som ett spöke,
som passerar dig dag till dag,
Eller märker du något extra,
då jag går förbi med drag

...Du är den ende,
något speciellt är det,
så vill du nu förklara varför du är så jävla het :P

En liten tvist där på slutet. Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst va skorna söta..älskar dem

2009-05-14 @ 18:32:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0