V A L E N T I N E S D A Y


Jag vet att jag är tidig men snart är det ju faktiskt Alla hjärtans dag. Sen att det är en kommersiell- högtid spelar ju faktiskt ingen roll. Och om jag nu förstörde illusionen om tradition i mån av kärlek tack vare att jag berättade att alla hjärtans dag enbart existerar för att konsumera, så ber jag om ursäkt. Andas in långsamt fy fan vilken lång mening. Jag är av egen natur rätt cynisk av mig (har jag åtminstone fått breättat för mig) och brukar därför förstora glädjen. Men det betyder inte att jag kan vara glad själv. Jag är fruktansvärt lycklig med Philip det är ingen tvekan om saken men jag tycker att alla hjärtansdag är aningens uppblåst. Tur att jag inte bor i USA då, där är ju allt EXTREMT UPPBLÅST och överexponerat.
Haha. Nu pratar vi om kokain på SO:n. YAYAYAYAYAAAAY. Sne har jag en till ska att säga, ta inte åt dig om du vet att det inte är du.
Du är en bitch som förtrycker männiksors liv, spya är det enda som kommer ur din mun. USCH.

Nu avslutar jag inlägget med en massa kärlek, PUSS på er finaste!

Kommentarer
Postat av: FFFFFFF

ÅHHH!! Vi har någon grej, så att man kan spela upp någon musik man valt ut till någon som man typ tycker om! Du vet: Den här sången är till dig...! Typ sååå!!!! Som i vissa filmer!!!! Haha :P

PURRIIIII!!!! <3

2011-02-03 @ 20:00:24
URL: http://sthlmstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0