It won't say wich way to go

Dear Barry,

Jag står inför ett väldigt tungt beslut, det är jobbigt för mig. För att vilken väg jag än tar så sårar jag någon. Jag kan inte välja, jag vill ha min egen dröm.
Varför är allt så svårt nu?

Jag har läst igenom halva svenskan. Eller jag har nästan läst ut den nu. Så jag har bara franskan kvar, men det är så jobbigt att vår svenska lärare alltid ska flytta på saker. Anledningen till att man säger när saker och ting ska vara klara är för att de ska vara klara på den dagen. Inte innan och inte efter. Eller jo man kan bli klar innan, men man ska försöka att inte bli klar efter.
Det kommer jag garanterat att bli :(
Dessutom ska jag bli klar med matteläxan, vilket i och örsig var ett tal, men man ska göra en fin lösning. :/ Bra Barry.

Jaja.
Godnatt,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0