Let the sun shine in :)



Dear Barry,

Jag sitter nu i mitt klassrum och har precis skrivit klart min insändare.
 Det var en svenska uppgift som vi hade, och nu är jag klar.
Jag gjorde ett engelska prov idag, det var niornas prov, och jag fick Mvg.
 Men jag vill inte skryta :I
Det var ganska kul på so:on idag, j
ag och Lina gjorde en skiss över vår franska revolution serie. :)
 Den blev superb!

Okej, ganska händelselöst inlägg, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det var lilla Fredrika som ville att jag skulle skriva, jag undrar varför?
Idag har jag på mig kläder (!?). Nej jag skoja, jag kan förklara vad jag har på mig.
Jeans klär mina ben, de är från Miss Sixty, dom ska vara pösiga så det ser ut som om jag går runt i föstora byxor menmen. Jag har ett lila linne på mig och en vit kofta.
Åh, ni ser verkligen vad jag har på mig.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag slutar skriva.
Bara för att det inte ska bli flamsigare än det redan är :)

Sincerly,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0