Singing the songs

Dear Barry,

Ja, min blogg heter ju Dear Barry så jag kanske borde skriva det lite mer :)
Min dag har väl varit relativt dålig. Jag var ganska tyst och om jag sa nått var det väl någon som blev "träffad". Ursäkta mig då för jag har en dålig dag. Or try a bad week.

Den blev i alla fall lite bättre mot slutet av dagen, jag hade ju cheerleading. Men ja det blev inte riktigt alls bra. Jag och Cicci, min coach, gick av vid samma station och pratade lite om allt möjligt. Väldigt trevligt :)
Sen fick jag toast, alla i min familj hade redan ätit. Och nu kollar de på Idol, som jag för övrigt tycker är ett väldigt dåligt program. No offense mot de som faktiskt tycker om prorammet.
Sen blev jag väldigt trött, jag hade sagt nått, som sedan en person inte riktigt fattade och blev lite paff. Sedan lite senare så använde personen det mot mig. Så här; Ja men du sa ju att man inte skulle säga så.
Nej, det sa jag ju inte.
Eller ja, ni kanske inte fattar men kanske lite :P

Och imorgon är det cheercamp! Det ska bli spännande, vi får hoppas att det går bra och att ingen blir skadad. Det vore ju inte alls bra :I
Sen ska jag också gå på bio med en kille vid namn Alexander. Han frågade om jag ville gå och artig som jag är så sa jag ja. Han är bara en kompis, en barndomskompis. Inget mer med det!

Ja det var ju i princip allt.
Klaga inte på mig nu, och säg att jag är deprimerad. Om jag vill vara det, låt mig va det. Ett tips ;)

Sincerly,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0