You closed the door... You left me out

Den lilla saken som kallas Mig.

Du är inte medveten om vad du gör, du ser inte att du sårar mig.
Du ser bara dig själv och andra som bara bryr sig om dig. Du ser bara dina behov.
Men mina då?
Dina idiotiska kommentarer börjar jag ta åt mig, det är inte kul längre.
Dina dumma frågor, vill någon höra dem?
Inte jag i alla fall.
Finns det inga idéer i dig som inte är mina?
vill du ersätta mig, få bort min lilla del av mitt så kallade liv?
Fast du kanske njuter av att plåga mig, se mig lida. Jag är ett spöke, jag försvinner likt en dimma.
Du kan få mina kompisar, min respekt.
Men du kan aldrig ta ifrån mig min personlighet och min stolthet.
Det är mina målningar som hänger på väggen i ditt hus. Mina.
Jag vill inte vara med dig längre.
Nu är jag själv.
Bara jag.
Och ensamheten.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Lilla cicci då <3

handlar det om de vi snackade om när jag o frida sov hos dej?

Du vet att du alltid kan prata med mej!

puss <3

2008-11-03 @ 21:56:29
Postat av: vilma

barry... finns alltid här. hoppas det löser sej <3

2008-11-04 @ 16:06:13
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0