Jag är inofficiellt konstig


En bild från Irland. Min lillebror har precis kommit hem... hmmm undrar vart han har varit. Jag börjar må lite konstigt, kanske för att jag ska plugga till et Fysik prov som jag inte riktigt förstår och då blir jag bara omotiverad och samtidigt så vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon och dessutom så kom jag på att min dag har varit väldigt produktiv. Om man räknar bort franskan förstås, för vi var redan helt klara med allt vi skulle hålla på med så vi fick sluta en bra bit tidigare än alla andra. Innan franskan lyckades jag få bort en läxa från hemkunskapen och ytterligare innan dess har jag räknat klart mattebetinget som var på tal 9 i rödkurs. Jag ligger på tal 17, hah. Jag är the man, eller the woman eftersom jag är en tjej. Idag hade jag på mig mina nya jeans som jag absolut inte alls skrev om igår, och en ny blus som jag köpte i usa. Jag tyckte att outfiten i sig var väldigt fin, emnkanske inte den bästa på mig ;-). Jag sluddrar mest nu, kommer ej på npgot vettigt att skriva om men det är så kul att skriva och dessutom börjar jag att bli ganska bra på att skiriva snabbt på datorn UTAN att skriva så många fel. Det är framsteg. Men seriöst, jag vet inte vad jag skriver om. Hejdå.
Withlovefrom,
Barry

Kommentarer
Postat av: Frida

Barry, eftersom du alltid har så fina kläder på dig så borde du verkligen lägga in "dagens outfit" bilder. TOPPPENLOPPEN.

pös!

2009-04-25 @ 09:10:39
URL: http://withsoul.blogg.se/
Postat av: F<3

Det är världens finaste och bästa dag idag!

Även om veckan har varit tuff lyckades vi bäst, didn´t we? (om man nu kan säga så) you are my sunshine och jag är lycklig idag. Din blogg är jätte fin och jätte bra, och jag absolut älskar inlägget om ankan, hihi! Oj nu skrev jag för långt, men men, nu ska jag köpa glass i stora lass. Puss till dig!

2009-04-25 @ 15:17:30
Postat av: Den som skriver alla orden :)

haha, jag har ju skrivit massa fel ;) SÄmst är jag!!!

2009-04-25 @ 18:06:56
Postat av: Nicole

Barry hur går det med uppdateringen?:D<3

puss

2009-04-30 @ 10:55:38
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0