It's all just a lie

DSC07155
Godmorgon, eller godeftermiddag kanske man ska säga :P Jag är sjuk idag igen, tyvärr, jag hade verkligen velat att Fredrika och Siri skulle komma hem till mig idag, det var så länge sen sist. En rolig sak som jag måste berätta är att en gammal klasskompis till mig praoar hos min lillasyster skola som gympalärare typ (hmm... undrar om det är kul?) Men så hade min syster då gympa med honom och då sa han till henne att hälsa till mig. Det roliga (ni kanske inte tycker det) var att jag trodde seriöst att han hade glömt mig. Världen är ganska liten uppenbarligen. Funderar på att skicka iväg något hej till honom på facebook... Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0