Globetrotter.

Inga bilder idag, bara en massa ifyllande och allmänt onödig text. Eller ja, haha nu sumpade jag inledningen hehe. Idag ska jag hem från Skåne, faktiskt så överraskade min mamma mig med denna nyhet. Så nu har jag packad i hyperspeed och tvättat och bäddat.
ÄNTLIGEN hem!
Fast vänta lite nu. JAg ska inte vara hemma länge alls. Bara hem och vända, igen. Gjorde inte jag det för några veckor sen? Imorgon kl 10:40 ska jag och mami nämligen sätta oss på ett plan mot New York.  DET blir skoj. Men nu; Lunch. Sen; 6 timmars bilresa.

Och jag lovar er. SÅ FORT jag kommer hem så ska jag lägga upp lite bilder från saker jag harsysslat med den här sommaren. Fast först måste jag rensa bilderna. ÅÅhhh, jag kommer vara uppe hela natten -.-'
Fast det är värt det ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0