ja då var det snart ett nytt år

Jag skriver i detta nu på min laptop, därav bristen på bild.. Men tanken som slog mig avr att jag kanske borde ge ifrån mig ett livstecken, jag skäms nästan får min allt annat än bra uppdatering.
Jag kom nästan precis hem från ett luciaframträdande på Villa Pauli som gick sådär, om jag ska vara helt ärlig så orkar jga inte förklara varför men jaja. På onsdag har jag nationella i matte, imorgon eller på torsag ahr jag nationella i engelska... fast jag slutar sen på torsdagen vilket äger.
Nu ska jag ut med hunden. Puss

Kommentarer
Postat av: FFFFFFF!

Skojar du??? Slutar du redan på torsdag??? Miiiiiiiiii!!!! Jag slutar på tisdag, antar att det också funkar!!!! Just i detta nu skriver jag en debattartikel om minkar, det är toppen!!!!

PUSS! <3

2010-12-14 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0