relativitets teorin

Jag har kommit på en sak. Jag har ingen aning om vad syftet med min blogg är. Jag antar att när jag startade bloggen så ville jag bli sådär stor och känd som alla de stora bloggerskorna. Men sen så vet jag inte riktigt var som hände. Jag tappade lusten, blev otålig och tillslut gav jag väl liksom upp.
Nu förtiden uppdaterar jag ytterst sällan och när jag väl skriver är det ingenitng relevant eller minsta intressant. Dont get me wrong, jag tycker det är kul att skriva och lägga upp bilder, och såklart få gensvar genom kommentarer. Men vad är syftet till varför jag skriver, finns det något greater good?

Kontentan är i varje fall att jag känner att jag driver ut och inte har npgon aning om vad jag håller på med längre, och det gäller för i princip allt. Trevligt. Antagligen går jag igenom en såndär tonårskris där man försöker hitta vem man är... Synd bara att jag inte har varken tiden eller orken till det.
Adjöken sa fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0